Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Torrents i Riesco, Alba |
|
dc.date.accessioned |
2014-10-08T09:36:38Z |
|
dc.date.available |
2014-10-08T09:36:38Z |
|
dc.date.created |
2014-05-16 |
|
dc.date.issued |
2014-05-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/3371 |
|
dc.description |
Curs 2013-2014 |
ca_ES |
dc.description.abstract |
Actualment, és cada vegada més present en la nostra societat la paraula
inclusió i més concretament en el nostre àmbit educatiu, el concepte
d’educació inclusiva. Aquest treball pretén presentar una eina adaptada i
traduïda al català anomenada Student Program Observation Tools, la qual
serveix per fer un anàlisi d’una de les mesures d’atenció a la diversitat: els
Plans Individualitzats, per tal de millorar-ne el contingut i ésser una ajuda
per a les escoles però també perquè els alumnes amb necessitats
educatives especials puguin tenir accés al currículum ordinari com la resta
dels seus companys de classe. |
ca_ES |
dc.description.abstract |
Nowadays, the word inclusion is more and more taken into consideration in
our society. In the educational community, the concept of inclusive
education is becoming a fundamental issue. This project has the intension
to propose a tool named Student Program Observation Tools, adapted and
translated to the Catalan language, with the aim to analyze one of the ways
of attending children with special educational needs: the Individualized
Education Programs. This instrument has been adapted in order to offer a
tool for Catalan schools to analyze and improve these programs so pupils
with special educational needs may have access to the general curriculum,
just like all the other pupils. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
111 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
ca_ES |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
ca_ES |
dc.subject.other |
Educació inclusiva |
ca_ES |
dc.subject.other |
Atenció a la diversitat |
ca_ES |
dc.title |
La Inclusió dels alumnes amb necessitats educatives especials. Accés al currículum ordinari a través dels Plans Individualitzats. Traducció i adaptació de l’SPOT (instrument per analitzar els PIs). |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca_ES |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons