Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Jiménez Porta, Inés |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-27T13:32:00Z |
|
dc.date.available |
2013-11-27T13:32:00Z |
|
dc.date.created |
2013-05-17 |
|
dc.date.issued |
2013-05-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/2488 |
|
dc.description |
Curs 2012-2013 |
|
dc.description.abstract |
This study wants to evaluate if children of Infant Education learn and acquire some English vocabulary and structures from games and specifically Total Physical Response games. These consist on reproducing the language from physical actions instead of verbal in order to acquire a language, in this case, a foreign language.
Because of this fact, I realized seven sessions in a school doing TPR games with 26 children about 5 and 6 years old. I also introduced different topics like animals or the food to motivate children to learn this vocabulary because is very attractive for them. During these sessions I could observe that every time children were improving and they were acquiring more vocabulary with this kind of games.
With that, we can say that games and specially TPR games are a really useful tool to teach English to children. |
ca_ES |
dc.description.abstract |
Aquest estudi pretén demostrar si els alumnes d’Educació Infantil aprenen i adquireixen vocabulari i estructures en anglès a partir de jocs i més concretament a partir de jocs de Resposta Física Total (RFT). Aquests consisteixen a reproduir el llenguatge a partir d’accions físiques enlloc de verbals per adquirir una llengua, en aquest cas, estrangera.
Per aquest motiu, vaig realitzar set sessions en una escola fent jocs de RFT amb 26 infants de 5 i 6 anys tot presentant diferents temes com el menjar o els animals per motivar-los a aprendre aquest vocabulari ja que són temes atractius per a ells/es. Durant aquestes sessions vaig poder observar com cada cop els infants anaven millorant i anaven adquirint cada cop més vocabulari a partir d’aquests jocs.
Així doncs, podem dir que els jocs i, sobretot, els jocs de RFT són realment una eina molt útil per ensenyar l’anglès als infants. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
41 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
eng |
ca_ES |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
ca_ES |
dc.subject.other |
Anglès -- Ensenyament |
ca_ES |
dc.title |
The use of TPR games to learn English vocabulary in Infant Education |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca_ES |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
ca_ES |
Text complet d'aquest document
Registre simple