L’estudi en qüestió analitza la influència de la pràctica d’activitats
extraescolars en el rendiment acadèmic en alumnes de 5è de primària d’Artés.
La mostra total de la recerca han estat 61 alumnes (27 nois i 34 noies) ...
En aquesta recerca es presenta l’anàlisi de les estratègies que usen els alumnes de 4t
de primària de l’escola Barnola d’Avinyó per a resoldre operacions de suma amb nombres de fins a
dues xifres. A més, permet observar ...
En una societat on les tecnologies ens porten a baixos nivells d’activitat
física amb un augment del sedentarisme i la inactivitat física, on cada vegada es deixa
més de banda l’activitat física i es tendeix a activitats ...
L’objectiu general d’aquest treball és analitzar els beneficis de l'ús del joc de rol com a eina d'aprenentatge i estudi. D’aquest, se’n deriven els objectius específics següents: Mesurar l’impacte dels jocs de rol en la ...
L’objectiu principal d’aquest estudi és avaluar l’efecte de treballar conjuntament les Matemàtiques i l’Educació Física respecte a l’aprenentatge i la motivació dels continguts de les dues àrees. Per tal d’assolir-lo, s’han ...
L’escola ha de canviar igual que ho fa la societat dia rere dia. És per això, que l’educació a l’etapa de Primària ha de seguir en procés d’evolució com està fent en els últims temps. Aquest procés d’evolució va molt lligat ...
Aquest treball es basa en identificar les estratègies de càlcul mental que fan servir
alumnes de quart de primària. Aquesta identificació es realitza a partir de la resolució
d’operacions per part dels alumnes i el seu ...
El present treball tracta sobre l’Educació Assistida amb Animals, un tipus d’intervenció
educativa molt nova que té com objectiu millorar els aspectes curriculars de l’alumnat
amb l’ajuda d’un gos, un tècnic en Intervencions ...
Aquest estudi pretén mostrar i donar a conèixer les estratègies d’ensenyament-aprenentatge i pràctiques educatives que porta a terme un centre públic d’Educació Primària en relació a l’àrea de coneixement del medi natural. ...
El moviment i l’expressió musical són contextos d'aprenentatge importants en l'educació
musical i a la vegada poden ser un recurs imprescindible en la metodologia d'ensenyamentaprenentatge
d'altres conceptes musicals. ...
Els infants, majoritàriament, aprecien realitzar activitats on participin i s’hi impliquin activament, on puguin explorar i on l’eix vertebrador sigui el moviment. En aquestes activitats, el comportament dels nens i nenes ...
Ensenyar a un grup classe és sinònim d’ensenyar a diferents individuals, cadascun amb les seves pròpies i diferents capacitats, habilitats, motivacions, punts forts i punts febles. L’educació inclusiva, les acadèmies ...
La meva investigació es basa en analitzar si els alumnes milloren en els aprenentatges
a través d’un procés de coavaluació ien observar si aquestes interaccions que es
creen entre els alumnes faciliten l’adquisició de ...
La finalitat d’aquesta investigació és Interpretar i comprendre els diferents graus de participació infantil que condicionen el desenvolupament dels infants a les sessions d’educació física a l’escola cubana de primària ...
Ioga i educació són dos conceptes que d’un temps ençà cada vegada es troben més connectats. El ioga té infinitat de beneficis i són molts els àmbits on es demostren els efectes beneficiosos de la seva implementació. Aquesta ...
Els actuals canvis tecnològics han fet variar els hàbits dels infants. Per una banda, el creixent nivell de sedentarisme infantil ha fet augmentar exponencialment les malalties associades a aquest. Per altra banda, l’abús ...
Aquest treball final de Grau dona visibilitat a l’alumnat sord i d’aquesta manera poder oferir les mateixes oportunitats d’aprenentatge i d’inclusió. Per aquest motiu s’ha realitzat un estudi per conèixer les diferents ...
La meva investigació de metodologia qualitativa es base en observar el grau de consciència que tenen els alumnes de tercer de primària, de l’escola El Gegant del Rec, dels valors, les actituds i les normes que es treballen ...
A la societat actual, cada vegada hi ha més persones que manifesten tenir dificultats per mantenir l’atenció. A les aules aquesta falta d’atenció té conseqüències a nivell individual però també a nivell de grup-classe ja ...