Repositorio Dspace
Buscar
català
español
English
Inicio
→
Docència
→
Buscar
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Buscar
Filtros
Use filtros para refinar sus resultados.
Filtros actuales:
Autor
Centro
Materia
Fecha
Tipo de contenido
Lengua
Contiene
Es
ID
No contiene
No es
No es ID
Autor
Centro
Materia
Fecha
Tipo de contenido
Lengua
Contiene
Es
ID
No contiene
No es
No es ID
Autor
Centro
Materia
Fecha
Tipo de contenido
Lengua
Contiene
Es
ID
No contiene
No es
No es ID
Nuevos filtros:
Autor
Centro
Materia
Fecha
Tipo de contenido
Lengua
Contiene
Es
ID
No contiene
No es
No es ID
Mostrando 10 de un total de 20 resultados de la comunidad: Docència.
(1.289 segundos)
Mostrando ítems 1-10 de 20
1
2
Página siguiente
Opciones de clasificación:
Relevancia
Título Asc
Título Desc
Fecha Asc
Fecha Desc
Resultados por página:
5
10
20
40
60
80
100
La gamificació en el punt de mira: anàlisi dels efectes sobre l'alumnat d'una experiència gamificada hibridada amb aprenentatge cooperatiu
Iniesta Pizarro, Marc
(
2020-06-05
)
El coneixement gramatical a partir de l'ús de la llengua i la reflexió: categories gramaticals
Abellán Cartró, Núria
(
2020-06-02
)
Aplicació d'una metodologia tradicional versus metodologia híbrida entre gamificació i educació esportiva: efectes en la motivació i la futura intenció de pràctica
Cuenca Arniges, Hèctor
(
2020-06
)
L'ensenyament de les modalitats dialectals de la llengua espanyola i el foment d'actituds lingüístiques positives entre l'alumnat
Piqué Salvatella, Genís
(
2020-06-04
)
Hibridació del model pedagògic de responsabilitat personal i social i la gamificació, per fomentar les competències bàsiques transversals i els hàbits de vida saludables
Osete Santamaria, Anna
(
2020-06-02
)
Adapting Agazzi sisters' theory to the learning of English as a foreign language in an early years classroom, vocabulary acquisition in Agazzi and conventional class methodologies
Hidalgo Baz, Mar
(
2020-05-15
)
The effectiveness of TPR storytelling methodology in EFL for very young learners
Fernández Sardà, Elisabet
(
2020
)
The use of L1 in teaching in EFL preschool classes: a case study
Viñas Arumí, Alba
(
2020-05
)
Teaching English to very young learners through Montessori and Decroly methods
Comajoan Compte, Laura
(
2020-05
)
Improving pronunciation on primary education through CLIL methodology: teacher's perception
Pozo Fuentes, Paula
(
2020-05
)
Mostrando ítems 1-10 de 20
1
2
Página siguiente
Opciones de clasificación:
Relevancia
Título Asc
Título Desc
Fecha Asc
Fecha Desc
Resultados por página:
5
10
20
40
60
80
100
Listar
Todo DSpace
Comunidades y Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Esta comunidad
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Filtrar por
Autores
Abellán Cartró, Núria (1)
Agell i Mas, Maria (1)
Bellver Garcia, Sergi (1)
... más
Centro
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes (20)
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes (6)
Materias
Pràctiques pedagògiques (20)
Llengua segona -- Adquisició (8)
Anglès en l'ensenyament (5)
... más
Fecha de publicación
2020 (20)
Tipo de contenido
Proyecto/Trabajo final de carrera o de grado (14)
Trabajo fin de máster/Trabajo de investigación (6)
Lengua
cat (10)
eng (9)
spa (1)