DSpace/Dipòsit Manakin
Cerca
català
español
English
Inici
→
Docència
→
Cerca
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Cerca
Filtres
Fés servir els filtres per refinar els resultats de cerca.
Filtres actuals:
Autor
Centre
Matèria
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Conté
És igual que
ID
No conté
No és igual que
No ID
Autor
Centre
Matèria
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Conté
És igual que
ID
No conté
No és igual que
No ID
Autor
Centre
Matèria
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Conté
És igual que
ID
No conté
No és igual que
No ID
Nous filtres:
Autor
Centre
Matèria
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Conté
És igual que
ID
No conté
No és igual que
No ID
Mostrant 10 d'un total de 11 resultats per comunitat: Docència.
(2.595 segons)
Ara es mostren els elements 1-10 de 11
1
2
Pàgina següent
Opcions d'ordenació:
Rellevància
Títol (Ascendent)
Títol (Descendent)
Data de publicació (Ascendent)
Data de publicació (Descendent)
Resultats per pàgina:
5
10
20
40
60
80
100
TEA i inclusió educativa : quines són les actituds dels docents envers la inclusió d’alumnat amb TEA a les aules ordinàries?
Corominas Pagès, Marta
;
Moreno Barja, Sandra
(
2016-05
)
L’Educació emocional i afectiva com a eina per fomentar un bon clima d'aula i de relació a l'escola inclusiva
Zaragoza i Marín, Alba
(
2016-05
)
L’Aprenentatge cooperatiu aplicat a l'ensenyament de la llengua castellana : una proposta d’innovació didàctica per a Cicle Superior d’Educació Primària amb l’objectiu de millorar la cohesió del grup i l’aprenentatge del castellà
Serradesanferm i Bruch, Tània
(
2016-05
)
Elaboració i aplicació d’una proposta didàctica basada en dinàmiques de grup per millorar la cohesió i la inclusió de l’alumnat dins l’aula
Vila Güell, Cristina
(
2016-05-13
)
Estratègies d’ensenyament – aprenentatge per a alumnes amb barreres per a l’aprenentatge dins les escoles inclusives
Garcia Reyes, Clàudia
;
Molina Cuadros, Paula
(
2016-05
)
“Reggio Children” i “L’Emozione di Conoscere e il Desiderio di Esistere” : què són i com contribueixen a la inclusió de tots els infants
Bagaria Illamola, Núria
;
Martínez Plà, Laura
(
2016-05-13
)
Anàlisi sobre les pràctiques educatives d’un centre d’educació infantil i primària per afavorir la inclusió d’un alumne amb altes capacitats i la resta de l’alumnat
Fiter i Verdaguer, Meritxell
;
Jordà i Montmany, Cristina
(
2016-05
)
L’Escolarització compartida i el treball en xarxa: un recurs que possibilita la inclusió?
Llull Sureda, Aina Maria
(
2016-05
)
Anàlisi del procés d'ecolarització d'un infant amb NEE a través d'un relat biogràfic
Pérez Muñoz, Laia
(
2016-01
)
Atenció personalitzada a l’alumnat que rep suport des d'una USEE : un estudi de cas
Ramírez Galiano, Lídia
(
2016-06
)
Ara es mostren els elements 1-10 de 11
1
2
Pàgina següent
Opcions d'ordenació:
Rellevància
Títol (Ascendent)
Títol (Descendent)
Data de publicació (Ascendent)
Data de publicació (Descendent)
Resultats per pàgina:
5
10
20
40
60
80
100
Llistar per
Tot el repositori
Comunitats i col·leccions
Data de publicació
Autors
Títols
Matèries
Aquesta comunitat
Data de publicació
Autors
Títols
Matèries
Filtrar per
Autor
Bagaria Illamola, Núria (1)
Corominas Pagès, Marta (1)
Dalmau Felipe, Elisa (1)
...[+]
Centres
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes (11)
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva (2)
Matèries
Educació inclusiva (11)
Educació especial (3)
Autisme (2)
...[+]
Data de publicació
2016 (11)
Tipus de contingut
Projecte/Treball fi de carrera o de grau (9)
Treball fi de màster/Treball d'investigació (2)
Llengua
cat (11)