DSpace Repository

Les emocions del consumidor en el procés de compra de roba en botigues físiques dels joves d’entre 18 i 30 anys de Catalunya

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Molist Seguranyes, Martina
dc.date.accessioned 2024-06-25T10:42:07Z
dc.date.available 2024-06-25T10:42:07Z
dc.date.created 2023-05-30
dc.date.issued 2023-05-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/8050
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.description.abstract El present estudi pretén identificar les emocions presents en els consumidors durant el seu procés de compra de roba en botigues físiques. La mostra està formada per 75 participants d’entre 18 i 30 anys de Catalunya. L’estudi es basa d’una metodologia quantitativa amb un disseny ex-post-facto. Per tal d’avaluar les emocions presents en els consumidors s’ha dissenyat específicament un instrument per mesurar-ho. Els resultats reflecteixen que les emocions d’alegria, tristesa, por, sorpresa, ira, fàstic, culpa i vergonya són presents en el procés de compra de roba dels participants, sent l’emoció del fàstic la més percebuda abans i durant l’acte de compra, i l’emoció d’ira la més percebuda després de l’acte de compra. Paraules clau: Emocions, procés de compra, consumidor, màrqueting emocional, joves. es
dc.description.abstract The study aims to identify the emotions present in consumers during their process of buying clothes in physical stores. The sample is made up of 75 participants aged between 18 and 30 years old from Catalonia. The study is based on a quantitative methodology with an ex-post-facto design. In order to evaluate the emotions present in consumers, an instrument has been specifically designed to measure it. The results reflect that the emotions of enjoyment, sadness, fear, surprise, anger, disgust, guilt and shame are present in the purchase process of participants, with the emotion of disgust being the most perceived before and during the act of purchase, and the emotion of anger the most perceived after the act of purchase. Key words: Emotions, purchase process, consumer, emotional marketing, youth. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 87 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Consumidors -- Conducta es
dc.subject.other Màrqueting es
dc.subject.other Emocions es
dc.subject.other Joves es
dc.title Les emocions del consumidor en el procés de compra de roba en botigues físiques dels joves d’entre 18 i 30 anys de Catalunya es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics