Repositorio Dspace

L'autoconcepte acadèmic en estudiants de la Universitat de Vic

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Sala Pujol, Irene
dc.date.accessioned 2024-06-25T10:22:39Z
dc.date.available 2024-06-25T10:22:39Z
dc.date.created 2023-05-08
dc.date.issued 2023-04-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/8048
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.description.abstract Paraules clau: Autoconcepte; autoestima; suport; rendiment acadèmic; universitat L'objectiu d'aquest treball és comprovar si hi ha relació entre l'autoconcepte acadèmic i el rendiment universitari. Més concretament, s'han avaluat diferents factors categoritzats en quatre dimensions: acadèmica, emocional, familiar i social; i de com aquests factors poden potenciar o perjudicar el rendiment en qüestió. L'estudi s'ha dut a terme a la Universitat de Vic (UVic-UCC) amb 76 estudiants que actualment cursant el Grau en Psicologia. Per a obtenir la informació s'ha utilitzat una adaptació del test Autoconcepte forma 5 (AF5) i una entrevista estructurada complementària. Els resultats comproven la principal hipòtesi, ja que un autoconcepte positiu indica cap a la direcció d'un rendiment universitari alt. Finalment, es reflexiona sobre la potenciació de l'autoconcepte acadèmic a les aules universitàries. es
dc.description.abstract Keywords: Autoconcept; self-esteem; support; academic performance; university. Abstract: The aim of this work is to examine if there is a connection between academic self-concept and academic performance. In more detail, different factors categorized intro four dimensions: academic, emotional, family, social; and how these factors can enhance or impair academic performance. The study was carried out at the University of Vic (UVic-UCC) with 76 students studying for a degree in Psychology. To obtain the information, an adaptation of the Self-concept Test Form 5 (AF5) and a complementary structured interview were used. The results sustain the main hypothesis since a positive self-concept indicates a high academic performance. Finally, reflections are offered regarding the empowerment of academic self-concept in university classrooms. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 60 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Autoconcepte es
dc.subject.other Autoestima es
dc.subject.other Rendiment escolar es
dc.subject.other Estudiants universitaris -- Psicologia es
dc.title L'autoconcepte acadèmic en estudiants de la Universitat de Vic es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Buscar en RIUVic


Búsqueda avanzada

Listar

Estadísticas