DSpace Repository

Teaching pronunciation in Primary Education

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Navarro Vidal, Gemma
dc.contributor.author Zerri, Majda
dc.date.accessioned 2024-06-25T07:57:44Z
dc.date.available 2024-06-25T07:57:44Z
dc.date.created 2023-05-13
dc.date.issued 2023-05-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/8041
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.description.abstract ABSTRACT. This final dissertation study analyses how children develop basic pronunciation skills through continuous practice in Primary Education. The proposal was implemented in two different school contexts: a mixed group of grades 7 and 8 from the IKC de Eglantier Voorhof, a Dutch school situated in Delft, and in a group of 6th graders from Paidos School which is a Catalan School situated in Sant Fruitós de Bages, close to Manresa City. The research was carried out through a practical intervention of six lessons analysed through observation grids. In addition, a survey was sent to the students at the end of the sessions. The results of this study showed that pronunciation instruction is essential to promote effective learning as well as to foster the acquisition of pronunciation. Keywords: Primary School Education, Pronunciation, Phonemes, Phonetics, and English as a Foreign Language. es
dc.description.abstract RESUMEN. Este trabajo de fin de grado analiza cómo los niños desarrollan las habilidades básicas de pronunciación a través de la práctica continua en Educación Primaria. La propuesta se implementó en dos contextos escolares diferentes: un grupo mixto de los grados 7 y 8 del IKC de Eglantier Voorhof, una escuela holandesa ubicada en Delft y en un grupo de alumnos de 6º del colegio Paidos que es un colegio catalán situado en Sant Fruitós de Bages, cerca de la ciudad de Manresa. La investigación se llevó a cabo a través de una intervención práctica de seis lecciones analizadas a través de cuadrículas de observación. Además, se envió una encuesta a los alumnos al finalizar las sesiones. Los resultados de este estudio mostraron que la enseñanza de la pronunciación es esencial para promover un aprendizaje eficaz, así como para fomentar la adquisición de la pronunciación. Palabras clave: Educación Primaria, Pronunciación, Fonemas, Fonética e Inglés como Lengua Extranjera. es
dc.description.abstract RESUM. Aquest treball de fi de grau analitza com els nens desenvolupen les habilitats bàsiques de pronunciació a través de la pràctica contínua en l’etapa d'Educació Primària. La proposta s'ha implementat en dos contextos escolars diferents: un grup mixt dels cursos 7 i 8 de l’IKC de Eglantier Voorhof, una escola holandesa ubicada a Delft i en un grup d'alumnes de 6è de primària de l’escola Paidos una escola catalana situada a Sant Fruitós de Bages, prop de la ciutat de Manresa. La investigació es va dur a terme a través d'una intervenció pràctica de sis sessions analitzades a través de grælles d'observació. A més, es va enviar una enquesta als alumnes en finalitzar les sessions. Els resultats d'aquest estudi van mostrar que l'ensenyament de la pronunciació és essencial per promoure un aprenentatge efectiu així com per afavorir l'adquisició de la pronunciació. Paraules clau: Educació Primària, Pronunciació, Fonemes, Fonètica i Anglès com a Llengua Estrangera. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 63 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Anglès -- Fonètica -- Educació primària es
dc.subject.other Anglès -- Pronunciació -- Ensenyament es
dc.title Teaching pronunciation in Primary Education es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics