Repositorio Dspace

Are learning environments in Early Childhood Education a resource for the teaching of English as a foreign language to very young learners?

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Planas Comellas, Anna
dc.date.accessioned 2024-05-13T12:32:32Z
dc.date.available 2024-05-13T12:32:32Z
dc.date.created 2023-05-30
dc.date.issued 2023-05-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7897
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.description.abstract The objective of this study was to analyze the effectiveness of learning environments in early childhood education for teaching English as a foreign language, as well as to see if the requirements of learning environments match the requirements of teaching foreign languages at a young age. With this objective in mind, data was collected through interviews to early childhood education teachers and experts in language acquisition and early childhood education. The results indicate that although learning environments can be beneficial for the development of skills such as discovery or creativity, it is not a suitable resource for teaching English due to the lack of interaction and exposure to the language, which are essential aspects for its acquisition. Key words: Learning Environments, English as a Foreign Language (EFL), Teaching English, Early childhood education. es
dc.description.abstract L'objectiu d'aquest estudi va ser analitzar l'eficàcia dels ambients d'aprenentatge en l'Educació Infantil per l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera, així com veure si els requisits dels ambients d'aprenentatge casen amb els requisits de l'ensenyament de llengües estrangeres en edats primerenques. Per això, s'ha realitzat una recopilació de dades mitjançant entrevistes a mestres d’Educació Infantil, i a expertes en adquisició de llengües i Educació Infantil. Els resultants indiquen que, tot i que els ambients d'aprenentatge poden ser beneficiosos pel desenvolupament d'habilitats com la descoberta o la creativitat, no és un recurs adequat per a l'ensenyament de l'anglès, a causa de la falta d'interacció i a la no existent exposició constant amb la llengua, aspectes els quals són essencials per la seva adquisició. Paraules clau: Ambients d’aprenentatge, anglès com a llengua estrangera, ensenyament de l’anglès, Educació Infantil. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 71 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Anglès -- Educació infantil es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.title Are learning environments in Early Childhood Education a resource for the teaching of English as a foreign language to very young learners? es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar en RIUVic


Búsqueda avanzada

Listar

Estadísticas