DSpace/Dipòsit Manakin

Analyzing the oral feedback EFL teachers give and its effects on very young learners

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Peralta Gallego, Allen
dc.date.accessioned 2024-05-03T11:30:55Z
dc.date.available 2024-05-03T11:30:55Z
dc.date.created 2023-05-30
dc.date.issued 2023-05-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7880
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.description.abstract Oral corrective feedback is a frequently studied area of foreign language learning. That being said, when it comes to very young learners, the amount of studies regarding oral feedback diminishes a lot. This study aims to explore the subject of oral corrective feedback with very young learners, the effects different types of oral corrective feedback have on the students, the beliefs teachers have around the subject and the effects of things such as body language has on the feedback and how it is received. To achieve this, seven interviews were conducted as well as a questionnaire which was answered by ten different teachers. A number of sessions with five very young learners were conducted in which a different type of feedback was used during each session. All these data collecting instruments were used in order to determine some broad conclusions regarding oral corrective feedback and the effect it has on very young learners. Keywords: oral corrective feedback (OCF), English as a foreign language (EFL), very young learners (VYL), Implicit and Explicit feedback. es
dc.description.abstract El feedback correctiu oral és una àrea estudiada amb freqüència dins l’aprenentatge de llengües estrangeres. Dit això, quan es tracta d’infants, la quantitat d'estudis relatius al feedback correctiu oral disminueix molt. Aquest estudi pretén explorar el tema del feedback correctiu oral amb infants, els efectes diferents tipus de feedback correctiu oral tenen sobre els estudiants, les creences que els professors tenen al voltant del tema i els efectes coses com el llenguatge corporal té en la feedback i com es rep. Per aconseguir-ho, es van realitzar set entrevistes, així com un qüestionari que va ser contestat per deu professors diferents. Es van realitzar diverses sessions amb cinc infants en les quals es va utilitzar un tipus diferent de feedback a cada sessió. Tots aquests instruments de recollida de dades es van utilitzar per a determinar algunes conclusions generals sobre el feedback correctiu oral i l'efecte que té sobre els estudiants molt joves. Paraules clau: feedback correctiu oral, anglès com a llengua estrangera, infants, feedback implícit i explícit. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 71 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Llenguatge i llengües -- Ensenyament es
dc.subject.other Educació infantil es
dc.subject.other Anglès en l'ensenyament es
dc.title Analyzing the oral feedback EFL teachers give and its effects on very young learners es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques