DSpace/Dipòsit Manakin

Pla de màrqueting per conscienciar el consum de productes de Km0 amb tomàquets de penjar ecològics de Torroella de Montgrí

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Badenas Gibrat, Cristina
dc.date.accessioned 2024-02-07T10:58:31Z
dc.date.available 2024-02-07T10:58:31Z
dc.date.created 2023-05-30
dc.date.issued 2023-05-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7773
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 66 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Màrqueting -- Planificació es
dc.subject.other Aliments -- Indústria i comerç es
dc.subject.other Comunicació en màrqueting es
dc.title Pla de màrqueting per conscienciar el consum de productes de Km0 amb tomàquets de penjar ecològics de Torroella de Montgrí es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques