DSpace Repository

Pla de màrqueting per conscienciar el consum de productes de Km0 amb tomàquets de penjar ecològics de Torroella de Montgrí

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Badenas Gibrat, Cristina
dc.date.accessioned 2024-02-07T10:58:31Z
dc.date.available 2024-02-07T10:58:31Z
dc.date.created 2023-05-30
dc.date.issued 2023-05-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7773
dc.description Curs 2022-2023 es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 66 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Màrqueting -- Planificació es
dc.subject.other Aliments -- Indústria i comerç es
dc.subject.other Comunicació en màrqueting es
dc.title Pla de màrqueting per conscienciar el consum de productes de Km0 amb tomàquets de penjar ecològics de Torroella de Montgrí es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics