Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes |
|
dc.contributor.author |
Mestre Serra, Alba |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T12:32:56Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T12:32:56Z |
|
dc.date.created |
2023-06-01 |
|
dc.date.issued |
2023-06-01 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/7589 |
|
dc.description |
Curs 2022-2023 |
es |
dc.description.abstract |
Aquest treball examina el potencial del pòdcast com a eina per promoure l'aprenentatge oral i escrit de la llengua en el context d’educació secundària. La metodologia utilitzada és de caràcter mixt, amb enquestes quantitatives administrades als estudiants i entrevistes qualitatives realitzades als professors d’un institut públic de l’Alt Empordà que han implementat el projecte de pòdcast a l’aula. Els resultats mostren que el pòdcast té potencial per millorar les habilitats lingüístiques dels estudiants, així com introduir continguts interdisciplinaris d’altres matèries. També es conclou que, en bona part dels casos, afecta positivament en el rendiment i la motivació de l’alumnat. Tanmateix, és important tenir en compte que alguns estudiants poden necessitar suport addicional per desenvolupar les competències digitals necessàries pel projecte.
Mots clau: pòdcast, secundària, oral, escrit, motivació, interdisciplinari. |
es |
dc.description.abstract |
This study examines the potential of podcast as a tool to promote oral and written language learning in the context of secondary education. The methodology used is of a mixed nature, with quantitative surveys administered to students and qualitative interviews conducted with teachers from a public secondary school in Alt Empordà who have implemented the podcast project in the classroom. The results suggest that the podcast has the potential to improve students' language skills, as well as introduce interdisciplinary content from other subjects. It is also concluded that, in most cases, it has a positive effect on student performance and motivation. However, it is important to note that some students may need additional support to develop the digital skills required by the project.
Key words: podcast, secondary, oral, written, motivational, interdisciplinary. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
48 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Motivació en l'educació -- Ensenyament secundari |
es |
dc.subject.other |
Podcàsting |
es |
dc.subject.other |
Català -- Ensenyament |
es |
dc.title |
El pòdcast a secundària com a eina didàctica en l'aprenentatge de la llengua catalana |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
es |
dc.description.version |
Director: Llorenç Comajoan-Colomé |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Texto completo de este documento
Registro sencillo
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons