DSpace Repository

La percepció de l’assetjament De la comunitat educativa de l’INS Miquel Martí i Pol

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.author Seller Guijarro, Judith
dc.date.accessioned 2023-02-20T14:53:43Z
dc.date.available 2023-02-20T14:53:43Z
dc.date.created 2022-05
dc.date.issued 2022-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/7282
dc.description Curs 2021-2022 es
dc.description.abstract Com a educadores socials és probable que estiguem en contacte amb adolescents i lamentablement, l’assetjament escolar continua estant molt present avui en dia, per aquest motiu és important destacar el nostre paper. L’objectiu d’aquest estudi és conèixer la percepció que té de l’assetjament la comunitat educativa d’un centre d’educació secundària, per tal de conèixer la realitat d’aquest fenomen en el seu entorn. Es conclou que l’assetjament es percep com una problemàtica greu i present, que afecta a tota la comunitat educativa, destacant el fet que aquest busca passar desapercebut per les persones adultes. Tota la comunitat educativa conforma un gran factor de risc o protecció en funció de les seves pràctiques, sent un factor clau en la detecció, prevenció i actuació per anar en contra de l’assetjament, es veu necessària una formació més pràctica. es
dc.description.abstract As social educators we are likely to be in contact with teenagers and unfortunately, bullying is still present today, therefore it is important to highlight our role. The aim of this study is to know the perception of bullying of the educational community of a secondary school, in its environment. It is concluded that bullying is perceived as a serious and present problem, which affects the entire educational community, highlighting the fact that it seeks to go unnoticed by adults. The whole educational community is a big risk factor or protection depending on their practices, being a key factor in the detection, prevention, and action to go against harassment, more practical formation is needed. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 242 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Assetjament escolar -- Educació secundària es
dc.subject.other Comunitats d'aprenentatge es
dc.subject.other Ensenyament secundari es
dc.title La percepció de l’assetjament De la comunitat educativa de l’INS Miquel Martí i Pol es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics