DSpace/Dipòsit Manakin

Les biblioteques d’aula una eina pedagògica a l’educació infantil

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.author Mas Armengol, Meritxell
dc.date.accessioned 2019-05-06T10:08:16Z
dc.date.available 2019-05-06T10:08:16Z
dc.date.created 2019
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5807
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract Partint del significat de la lectura a l’educació infantil i el sentit d’una biblioteca dins les aules d’aquests nivells l’article ens mostra el disseny d’una intervenció pedagògica en un centre educatiu i l’inici de la seva implementació. L’objectiu principal és el de demostrar que la biblioteca d’aula és un eina pedagògica substancial tant per l’aspecte potenciador de l’aprenentatge com pel foment del gust per la lectura, entenent aquesta com a una de les principals bases de l’aprenentatge. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 26 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Biblioteques escolars es
dc.subject.other Educació infantil es
dc.subject.other Literatura infantil es
dc.subject.other Lectura, Gust per la es
dc.title Les biblioteques d’aula una eina pedagògica a l’educació infantil es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques