Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes |
|
dc.contributor.author |
Barbé i Reguant, Jordi |
|
dc.date.accessioned |
2013-02-05T18:50:00Z |
|
dc.date.available |
2013-02-05T18:50:00Z |
|
dc.date.created |
2012-06 |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/2062 |
|
dc.description |
Curs 2011-2012 |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
56 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
ca_ES |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
ca_ES |
dc.subject.other |
Educació física -- Educació secundària obligatòria |
ca_ES |
dc.subject.other |
Educació afectiva |
ca_ES |
dc.subject.other |
Marginació social |
ca_ES |
dc.title |
Efecte de l'educació emocional a l'aula : Pot disminuir aquesta educació el risc d’exclusió social de l’alumnat? |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca_ES |
dc.description.version |
Director/a: Gil Pla i Campàs |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
Texto completo de este documento
Registro sencillo
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons