DSpace Repository

Anàlisi de la importància de l’acció tutorial en l’orientació acadèmica i professional a la secundària

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author Codina i Nadal, Anna
dc.date.accessioned 2022-01-12T08:06:22Z
dc.date.available 2022-01-12T08:06:22Z
dc.date.created 2021-06-02
dc.date.issued 2021-06-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6900
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract L’acció tutorial i el procés d’acompanyament i orientació que porten a terme els docents en la seva tasca com a tutors són vitals per al desenvolupament personal, acadèmic i professional dels alumnes. L’orientació acadèmica i professional forma part fonamental i bàsica de les tasques que es duen a terme amb l’alumnat de secundària. En aquesta recerca s’analitza la importància de l’acció tutorial en l’orientació acadèmica i professional de l’alumnat de l’última etapa de secundària. A través de la recerca s’ha observat que la família, l’entorn social i els professors esdevenen com a factors més influenciadors en la presa de decisió de l’alumnat sobre el seu futur acadèmic i professional. es
dc.description.abstract The tutorial action and the process of accompaniment and guidance that teachers carry out in their work as counselor are vital for the personal, academic and professional development of students. Academic and professional guidance is a fundamental and basic part of the tasks that are developed with high school students. This research analyzes the importance of tutorial action in the academic and professional guidance of students in the last stage of high school. Through research, it has been observed that the family, the social environment and teachers become the most influential factors in students ’decision-making about their academic and professional future. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 166 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Tutors i tutoria (Educació) es
dc.subject.other Orientació escolar es
dc.subject.other Orientació professional es
dc.subject.other Educació secundària es
dc.subject.other Família i escola es
dc.subject.other Professors es
dc.title Anàlisi de la importància de l’acció tutorial en l’orientació acadèmica i professional a la secundària es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Director/a: Josep Castillo
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics