Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya |
|
dc.contributor |
Universitat Oberta de Catalunya |
|
dc.contributor.author |
Garcia Gonzàlez, Iolanda |
|
dc.contributor.author |
Arenas Conejo, Míriam |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-06T18:49:53Z |
|
dc.date.available |
2021-10-06T18:49:53Z |
|
dc.date.created |
2021-10-06 |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.isbn |
978-84-09-31991-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/6786 |
|
dc.description.abstract |
La Guia per a una docència en línia amb perspectiva de gènere parteix de la preocupació que, en una més que possible transició cap a models de docència universitària més digitals, supose una barrera als grans esforços que s’han dut a terme per a incorporar la perspectiva de gènere en docència a l’educació superior durant els darrers anys.
Si bé per una banda existeix clarament un biaix de gènere digital i tecnològic, l’educació a distància també conté una gran potencialitat inclusiva i emancipadora per a les dones i altres col·lectius socialment discriminats. Aquesta guia ofereix propostes, exemples de bones pràctiques, recursos docents i eines de consulta per incorporar la perspectiva de gènere en un moment de canvis profunds. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
116 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.publisher |
Xarxa Vives d'Universitats |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Docència |
es |
dc.subject.other |
Igualtat entre els sexes |
es |
dc.subject.other |
Universitats -- Personal |
es |
dc.subject.other |
Ensenyament virtual |
es |
dc.title |
Docència en línia amb perspectiva de gènere: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/other |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons