DSpace/Dipòsit Manakin

EFL fluency development in Catalan Secondary Education

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author Agraz Capella, Ángela
dc.date.accessioned 2021-01-29T19:11:07Z
dc.date.available 2021-01-29T19:11:07Z
dc.date.created 2020-06-03
dc.date.issued 2020-06-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6527
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract According to the Catalan curriculum for foreign languages, fluency is not explicitly a prominent competence to achieve among Secondary Education students. The present paper, through a series of exercises and questionnaires, aimed to find out why and what could be done to improve the situation in this regard. Taking into consideration that being fluent in English is a key factor, arguably essential, for anybody living in a European society nowadays, compared to the fact that English levels could be vastly improved by many in Catalonia, it may seem timely and logical to carry out research based on the possibility of teaching and measuring fluency in class. According to the results, it could be stated that communicative, fluency-driven exercises actually work better in terms of student motivation and that measuring their level of fluency would indeed be appropriate and necessary. es
dc.description.abstract Observant el curriculum català de llengües estrangeres, es pot comprovar que la fluïdesa no juga un paper cabdal explícitament pel que fa als objectius que es volen assolir per part dels adolescents. Com a conseqüència, l’objectiu d’aquest treball, mitjançant una sèrie d’exercicis i questionaris, ha estat esbrinar per què i què es podria fer per tal de millorar la situació. Donat que, avui en dia, comunicar-se en anglès de forma fluïda és essencial i un factor decisiu per qualsevol persona pertanyent a una societat europea, en contrast amb el fet que l’anglès encara sigui l’assignatura pendent per molts a Catalunya, podria semblar oportú i lògic centrar aquesta recerca en la possibilitat d’ensenyar i avaluar la fluïdesa a classe. Segons els resultats obtinguts, es podria determinar que els exercicis comunicatius i de fluïdesa són favorables per als estudiants a efectes motivacionals i que avaluar la fluïdesa a l’aula és apropiat i necessari en aquest moment. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 30 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.subject.other Anglès en l'ensenyament es
dc.title EFL fluency development in Catalan Secondary Education es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Director/a: Canals Botines, Mireia
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques