DSpace Repository

Pedagogies de l'aprenentatge i educació inclusiva a primària

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Piqueras Andrés, Uriel
dc.date.accessioned 2021-01-13T12:39:16Z
dc.date.available 2021-01-13T12:39:16Z
dc.date.created 2020-05-15
dc.date.issued 2020-05-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6453
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract Aquest treball busca, per una banda, investigar la metodologia pedagògica de l’escola el Martinet per entendre els seus fonaments teòrics i, per altra banda, observar i analitzar l’impacte d’aquesta en els infants que pateixen exclusió social. Per fer-ho es partirà d’una base teòrica en la qual, s’analitzarà, en primer lloc, l’origen de l’escola i les pedagogies que fonamenten el projecte i, en segon lloc, els elements d’exclusió que es donen amb més freqüència a la nostra societat: gènere, classe, raça i capacitats i la seva relació amb la institució escolar. Després de la fonamentació teòrica, s’explicarà l’estudi de cas a partir de dues entrevistes fetes a les mestres d’aquesta escola i sis observacions. Finalment, el treball acabarà amb una anàlisi dels resultats, la interpretació i les conclusions que se n’extreuen. es
dc.description.abstract The main purpose is to investigate the pedagogical methodology of “El Martinet”, in order to understand their theoretical statements. The second goal of this paper is to analyze how this pedagogical tendency specifically is tied to social exclusion. In order to complete this task, this paper draws from a theoretical base. In which, it is analyzed, firstly the origin of the school and the pedagogies that influenced this particular project and secondly, the frequent mechanisms of exclusion: gender, class, race and abilities, and how those function in “El Martinet”. After this theoretical basis, the “study case” will be explained based on two teacher interviews and six observations. Finally, it will conclude with an analysis of the results of the “study case” investigation and the conclusions that are drawn from them. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 133 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Pràctiques pedagògiques -- Educació primària es
dc.title Pedagogies de l'aprenentatge i educació inclusiva a primària es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics