DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi de la codocència com estratègia per a la inclusió a tres aules de primària

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Moya Martínez, Glòria
dc.date.accessioned 2020-12-21T18:25:27Z
dc.date.available 2020-12-21T18:25:27Z
dc.date.created 2020-05
dc.date.issued 2020-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6385
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract La societat del nostre país cada vegada és més diversa i això es reflexa a l’escola. Per això, els centres educatius també cada vegada són més diversos i han de pensar com atendre tot l’alumnat dins del marc de la inclusió. Per aquesta raó les escoles d’infantil i primària han de pensar en noves estratègies metodològiques per atendre tot l’alumnat. N’hi ha diferents i en aquest treball em centro en l’anàlisi d’un estratègia: la codocència. Aquesta és una estratègia metodològica universal des d’un enfocament educatiu en el qual dos docents treballen coactivament i coordinadament per ensenyar conjuntament a l’alumnat. Per tant, aquest treball de final de grau, pretén analitzar l’estratègia de la codocència com a estratègia per a la inclusió escolar en una escola en concret de la comarca d’Osona. Aquesta recerca m’ha permès conèixer quins són els seus punts forts i els seus punts febles a través de l’observació d’aquesta estratègia. es
dc.description.abstract The society of our country increasingly more diverse, and this is reflected in schools. As a result, schools are also becoming more diverse, requiring to think about how to assist all students within an inclusive framework. For this reason, kindergartens and primary schools need to conceive of new methodological strategies to help all students. There are different types, but in this paper, I will focus on the analysis of the coteaching strategy. This is a universal methodological strategy from an educational approach in which two teachers work coercively and in a coordinated way to teach students together. Therefore, this final project aims to analyze the strategy of co-teaching as a strategy for school inclusion in a specific school in the Osona region. This research has allowed me to know its strengths and weaknesses through the observation of this strategy. Key words: co-teaching/team teaching, two teachers in the same classe, education strategy, inclusion, primary school. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 144 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Docència en equip es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Educació primària es
dc.title Anàlisi de la codocència com estratègia per a la inclusió a tres aules de primària es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques