DSpace/Dipòsit Manakin

Fostering speaking in the EFL classroom: the role of formulaic language in low proficiency L2 learners of English

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Montesinos Orta, Judit
dc.date.accessioned 2020-12-14T19:17:53Z
dc.date.available 2020-12-14T19:17:53Z
dc.date.created 2020-05
dc.date.issued 2020-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6378
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract Research in SLA has been exploring how to foster speaking in an EFL classroom for years. In this sense, the role of formulaic language is key to improve students’ communication and language competence. Studies conducted by Myles (2014), Wood (2002) and Nation and Newton (2008) state that formulaic sequences have an important impact on learner’s oral production and enhance their motivation towards communicative situations. This paper aims to investigate the effectiveness of formulaic language in an EFL (English as a Foreign Language) classroom in a Catalan context. Data was collected by means of a pedagogical intervention done with students from first of primary and pre/post-tests were used to analyse the learners’ progress. Findings seem to suggest that formulaic sequences play a significant role in L2 learners with short time of exposure to the language. es
dc.description.abstract La recerca sobre l’adquisició de segones llengües fa anys que explora com afavorir la parla en una aula on l’anglès es treballa com a llengua estrangera. En aquest sentit, el paper que tenen les fórmules lingüístiques és clau per millorar la comunicació i la competència lingüística. Els estudis realitzats per Myles (2014), Wood (2002) i Nation & Newton (2008), demostren que les seqüències prefabricades tenen un impacte important a l’hora de promoure les produccions orals de l’aprenent i en incentivar la seva motivació envers les situacions comunicatives. Aquest treball pretén investigar l’eficàcia de les fórmules lingüístiques en una aula on es treballa l’anglès com a llengua estrangera, en el context català. Les dades es van obtenir mitjançant una intervenció pedagògica amb estudiants de primer de primària i es va utilitzar un test inicial i final per a analitzar el progrés dels aprenents. Els resultats suggereixen que les seqüències prefabricades tenen un paper important en els estudiants d’una segona llengua amb poca exposició a aquesta. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 40 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.title Fostering speaking in the EFL classroom: the role of formulaic language in low proficiency L2 learners of English es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques