DSpace Repository

Anàlisi de la participació de l'alumnat nouvingut a l'aula en una escola d'alta complexitat

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Tordera Garrell, Helena
dc.date.accessioned 2020-11-19T08:28:54Z
dc.date.available 2020-11-19T08:28:54Z
dc.date.created 2020-05-14
dc.date.issued 2020-05-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6332
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description Premi Sebastià Àlvarez al millor Treball de Final de Grau de la UVic en l'àmbit educatiu
dc.description.abstract Aquesta investigació es centra en una anàlisi sobre la participació de l’alumnat nouvingut a l’aula en una escola d’alta complexitat de tres casos específics de l’etapa d’Educació Primària. La hipòtesi de la recerca que em plantejo és: les estratègies que el mestre porta a terme a l’aula incideixen en la participació de l’alumnat nouvingut. També es plantegen quatre objectius a desenvolupar al llarg de la investigació. En el marc teòric es duu a terme una recerca sobre diferents autors per conèixer l’educació inclusiva, l’alumnat nouvingut i estratègies per fomentar la participació d’aquests alumnes a l’aula. I en el marc pràctic es duu a terme l’estudi de casos, avaluant la participació abans i durant una proposta amb treball cooperatiu. Els instruments utilitzats per recollir les dades són: el sociograma, el dibuix de la figura humana i les observacions. es
dc.description.abstract This thesis is an analysis of newcomer students’ participation in a high-complexity primary school classroom. The research work is focused on three different cases of different ages. The main hypothesis is: the strategies that a teacher uses in a classroom have an impact on the newcomer student participation. Moreover, four goals are defined and developed along the investigation to check this though. In the theoretical framework can be found a wide research based in different authors in order to get to know about inclusive education, newcomer students and teaching strategies to encourage these students’ participation in the classroom. Straightaway, the practice framework includes the selected cases evaluation, which includes assessing the participation before and while presenting to each class a different proposal of cooperative work involving all the students. The tools that are used to collect all the information are: sociograms, drawing itself out and observations. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 79 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Alumnes -- Actituds es
dc.subject.other Adaptació escolar es
dc.title Anàlisi de la participació de l'alumnat nouvingut a l'aula en una escola d'alta complexitat es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics