DSpace Repository

Reflexionem sobre com treballar la resolució de problemes matemàtics de manera competencial : una experiència a 2n de primària

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Grau Font, Alba
dc.date.accessioned 2019-12-09T17:14:59Z
dc.date.available 2019-12-09T17:14:59Z
dc.date.created 2019
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6091
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract En aquest article s’explica el començament d’un procés de reflexió, iniciat aquest curs 18-19, per a dur a terme un pla de millora educativa en l’àmbit matemàtic i concretament en la dimensió de resolució de problemes. En aquest procés s’explica com un equip de mestres de l’escola Guillem de Mont-rodon de Vic hem reflexionat sobre el treball competencial de les matemàtiques en la dimensió de resolució de problemes. Per fer-ho hem fet una anàlisi de l’objectiu de millora, la formulació i el disseny de noves propostes, el seguiment i la valoració d’aquestes propostes per acabar amb l’avaluació del procés i dels seus resultats. L’anàlisi dels resultats ens permetrà prendre decisions de continuïtat i avançar cap a la transferència d’aquests coneixements a la resta de cursos i/o cicles de l’escola. L’observació que ens ha portat a la reflexió, a l’obtenció d’uns resultats, a l’anàlisi dels mateixos, i a la discussió final, l’hem centrat en un grup pilot de 2n de primària de l’escola. es
dc.description.abstract This article explains the beginning of a reflection process started during the course 2018-2019 in order to carry out and education improvement plan in the area of mathematics, and more specifically, regarding the aspect of problem solving. This process presents how a team of teachers from the primary school “Guillem de Mont-rodon” in Vic have reflected on the competencial work of mathematics as far as problem resolution is concerned. An analysis has been conducted of the improvement objectives, the formulation and design of new proposals, the follow-up and assessment of these proposals, to finish with the evaluation of the process and its results. The analysis of these results will allow us to make decisions on the continuity of this project and to proceed to transfer this knowledge to the rest of the school courses / cycles. The observation that has led us to this reflection, to the collection of results and their analysis, and eventually to the final discussion has been centred on a pilot group of 2nd grade students. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 29 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Matemàtica -- Ensenyament es
dc.subject.other Ensenyament -- Innovacions es
dc.subject.other Educació primària es
dc.title Reflexionem sobre com treballar la resolució de problemes matemàtics de manera competencial : una experiència a 2n de primària es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics