dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Sau Tubau, Gemma |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-03T13:39:54Z |
|
dc.date.available |
2019-12-03T13:39:54Z |
|
dc.date.created |
2019-05 |
|
dc.date.issued |
2019-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/6068 |
|
dc.description |
Curs 2018-2019 |
es |
dc.description.abstract |
El valor pedagògic del silenci en els contextos escolars està determinat per les pràctiques educatives que es viuen en el centre educatiu en funció de les percepcions que la cultura i la comunitat educativa tenen sobre aquest. Per aquest motiu, en aquesta investigació s’analitzen les percepcions sobre el valor pedagògic que pren el silenci en un context escolar del Senegal, concretament a l’escola 2 de Diatock i en un context escolar de Catalunya, a l’escola Vic Centre de la ciutat de Vic.
Al llarg d’aquest estudi, s’ha dut a terme una recerca d’informació entorn el silenci, des de la seva semàntica, passant per les diferents tipologies, fins a la pedagogia i les diverses percepcions culturals d’aquest, per tal d’observar quin paper adopta el silenci dins els entorns escolars i quin rumb ha de seguir l’educació en relació a la pedagogia del silenci. Mitjançant diversos instruments de recollida de dades com les observacions en el diari de camp i les entrevistes, s’ha pogut consolidar les idees i les evidències científiques presentades en el marc teòric. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
50 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Ensenyament -- Metodologia |
es |
dc.subject.other |
Valors (Filosofia) -- Ensenyament |
es |
dc.subject.other |
Silenci (Filosofia) |
es |
dc.title |
Anàlisi comparat de les percepcions del valor pedagògic del silenci: l'escola senegalesa i l'escola catalana |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
es |