DSpace Repository

L’impuls de l’aprenentatge basat en projectes en un entorn digital de treball i aprenentatge en un centre d’educació de primària

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author González Mesa, Mª Rosa
dc.date.accessioned 2019-11-18T19:42:28Z
dc.date.available 2019-11-18T19:42:28Z
dc.date.created 2019
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5995
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract L'aprenentatge basat en projectes (ABP) s’ha consolidat com una metodologia per desenvolupar competències curriculars, augmentar la motivació i l'autoestima de l'alumnat, i potenciar la recerca i la col·laboració, en un procés educatiu que potencia la participació activa de l’alumnat en el seu procés d’aprenentatge. La seva aplicació a l'escola, en un entorn que promogui l’ús de les tecnologies com a suport a les tasques indagatives i de treball, ofereix a l’alumnat la possibilitat de desenvolupar les seves competències digitals. Aquest article descriu un pla de millora promogut en un centre públic d’Educació Infantil i Primària, que té per objectiu coordinar l’aplicació de l’ABP entre el professorat de cicle superior, utilitzant les aplicacions de Google Apps for Education dins la plataforma educativa Google Classroom. Amb aquesta finalitat, es descriu el procés seguit per fases, que inclou la seva contextualització i fonamentació teòrica, i la planificació dels canvis metodològics i de coordinació docents. Aquest pla de millora constitueix un repte formatiu pels docents de l’escola i una oportunitat per a la reflexió sobre la pràctica educativa, i mostra un procés d’evolució continu per a la millora de l’ensenyament i l’aprenentatge. Aquest enfocament globalitzat de les diferents àrees de coneixement, que incorpora l’ús de les tecnologies a l’aula, permet allunyar-se dels models tradicionals d’ensenyament, i suposa un veritable canvi en l’acció docent. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 27 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Ensenyament -- Metodologia es
dc.subject.other Educació primària es
dc.title L’impuls de l’aprenentatge basat en projectes en un entorn digital de treball i aprenentatge en un centre d’educació de primària es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics