DSpace/Dipòsit Manakin

Avaluació de l’adquisició del concepte de nombre en aules multinivell d’Educació Infantil

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.author Vendrell Galí, Sílvia
dc.date.accessioned 2019-11-08T16:17:58Z
dc.date.available 2019-11-08T16:17:58Z
dc.date.created 2019-06
dc.date.issued 2019-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5989
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract En els cicles més elevats de les nostres escoles trobem infants que mostren dificultats en el coneixement abstracte de les matemàtiques més complexes, moltes vegades aquestes dificultats són degudes a un aprenentatge molt mecànic i poc comprensiu, a on l’error només té repercussió en el resultat obtingut i no en el procés d’aprenentatge. Molts d’aquests errors tenen a veure amb la manera de com han adquirit aquests coneixements. El que volem aconseguir amb aquest pla de millora és que a partir de l’avaluació competencial siguem coneixedors dels errors i de les estratègies que utilitzen els infants per adquirir els aprenentatges més aritmètics del llenguatge matemàtic i així poder dissenyar activitats significatives i competencials per ajudar-los a avançar. Aquest pla de millora s’inicia a l’educació infantil, per això l’avaluació competencial la focalitzarem en l’aprenentatge de l’adquisició del concepte de quantitat i nombre. El comptatge és l’eina que utilitzarem per analitzar tot aquest procés evolutiu i descobrir quins errors i estratègies utilitzen els infants per adquirir aquest coneixement. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 45 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Ensenyament -- Metodologia es
dc.subject.other Matemàtica -- Ensenyament es
dc.subject.other Educació infantil es
dc.title Avaluació de l’adquisició del concepte de nombre en aules multinivell d’Educació Infantil es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques