DSpace Repository

L’aprenentatge del lèxic científic en l’alumnat d’origen immigrant: orientacions metodològiques, estratègies d’ensenyament i adaptació al nivell lingüístic

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.author Candela Gonzàlez, Laura M.
dc.date.accessioned 2019-11-08T16:10:11Z
dc.date.available 2019-11-08T16:10:11Z
dc.date.created 2019-09
dc.date.issued 2019-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5988
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract Amb aquest TFM vam iniciar un Pla de Millora en una escola alacantina amb l’objectiu de millorar l’aprenentatge del lèxic en l’àrea de les Ciències Naturals per part de l’alumnat d’origen immigrant. L’alt nombre de suspesos i l’escassa participació en les activitats d’expressió oral i escrita dins d’aquesta assignatura per part d’aquest alumnat ens va motivar per desenvolupar aquest treball d’investigació-acció durant quatre mesos. Amb l’ajuda d’un equip impulsor i la implicació de l’Equip Directiu del centre es van poder analitzar alguns dels elements que condicionaven l’aprenentatge del lèxic científic per posteriorment elaborar conjuntament unes activitats que ajudaren a millorar la seua adquisició. La última tasca desenvolupada va ser la de recollir dades sobre la seua aplicació per establir quin havia sigut el seu impacte en l’aprenentatge del lèxic científic i acordar de quina manera podíem garantir la progressió dels avantatges aconseguits en el proper curs. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 58 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Ensenyament -- Metodologia es
dc.subject.other Ciència -- Llenguatge -- Ensenyament es
dc.subject.other Immigrants es
dc.title L’aprenentatge del lèxic científic en l’alumnat d’origen immigrant: orientacions metodològiques, estratègies d’ensenyament i adaptació al nivell lingüístic es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Director/a: Comajoan, Llorenç
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics