Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Crespi Rosell, Núria
dc.date.accessioned 2019-09-12T14:19:25Z
dc.date.available 2019-09-12T14:19:25Z
dc.date.created 2019-05
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5956
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract Aquest treball té per objectiu conèixer la finalitat de les obres creades dins el moviment artístic Pop Art, saber si eren obres d’Art o bé anuncis publicitaris. Amb aquesta recerca es pretén, per una banda, conèixer totes aquelles característiques i elements importants de l’Art com també de la Publicitat. Al llarg del treball s’han realitzat un conjunt d’anàlisis de conceptes al voltant de les dues disciplines buscant conèixer així les diferencies i similituds entre elles, per fer-ho s’han creat fitxes de conceptes sota paràmetres acadèmics. Per altra banda, es presenten diversos casos d’estudi on es mostren anuncis creats sota influències clarament artístiques del Pop Art. Amb aquest fet és busca donar a conèixer la barreja i el treball conjunt que tant l’Art com la Publicitat han creat al llarg de la Historia. El treball comença revisant els aspectes teòrics en els quals es fonamenta aquesta recerca, i a continuació, mostra les fitxes d’anàlisi realitzades de les obres d’Art i peces gràfiques. Així com les conclusions a les quals s’ha arribat sobre quins elements en comú tenen les dues disciplines i com el moviment Pop Art ha sabut treballar-hi conjuntament. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 114 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Art pop es
dc.subject.other Publicitat -- Art pop es
dc.title Pop art: art o publicitat? es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques