Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat de Ciències i Tecnologia |
|
dc.contributor.author |
Sánchez, Josep |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-27T07:48:02Z |
|
dc.date.available |
2019-08-27T07:48:02Z |
|
dc.date.created |
2019-06 |
|
dc.date.issued |
2019-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5919 |
|
dc.description |
Curs 2018-2019 |
es |
dc.description.abstract |
En aquest treball de fi de grau es documenta la conversió d’un joc d’un jugador a multijugador de dos o quatre jugadors utilitzant Photon Networking, passant per les etapes de realització del joc d’un jugador, implementació de l’inici de sessió seguit del matchmaking o sistema d’emparellament, sistema de creació de lobbies o sales, lògica multijugador quan la partida està en curs i implementació d’un sistema de classificació amb Google Play Services.
L’objectiu d’aquest projecte és aconseguir convertir un joc d’un jugador a multijugador i estudiar la viabilitat, el procés, la dificultat i el temps requerit per a la realització d’aquesta conversió. El resultat serà un prototip de videojoc disponible per a Android. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
44 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Videojocs -- Disseny |
es |
dc.title |
Creació d’un joc i conversió a multijugador |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple