En aquest treball de fi de grau es documenta la conversió d’un joc d’un jugador a multijugador de dos o quatre jugadors utilitzant Photon Networking, passant per les etapes de realització del joc d’un jugador, implementació de l’inici de sessió seguit del matchmaking o sistema d’emparellament, sistema de creació de lobbies o sales, ...»»»»
En aquest treball de fi de grau es documenta la conversió d’un joc d’un jugador a multijugador de dos o quatre jugadors utilitzant Photon Networking, passant per les etapes de realització del joc d’un jugador, implementació de l’inici de sessió seguit del matchmaking o sistema d’emparellament, sistema de creació de lobbies o sales, lògica multijugador quan la partida està en curs i implementació d’un sistema de classificació amb Google Play Services.
L’objectiu d’aquest projecte és aconseguir convertir un joc d’un jugador a multijugador i estudiar la viabilitat, el procés, la dificultat i el temps requerit per a la realització d’aquesta conversió. El resultat serà un prototip de videojoc disponible per a Android.^^^^