DSpace/Dipòsit Manakin

Un estudi de cas a l’escola bressol Tabalet sobre l’aprenentatge dels valors

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Galán Marín, Paula
dc.date.accessioned 2019-08-27T07:16:09Z
dc.date.available 2019-08-27T07:16:09Z
dc.date.created 2019-05-17
dc.date.issued 2019-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5916
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract Vivim en una societat plural on hem de conviure amb altres persones. Els valors ens ajuden a conviure en el respecte cap als altres. Aquesta investigació pretén conèixer com es poden començar a treballar a l’escola bressol Tabalet aquestes actituds, que facilitaran les relacions entre infants, adults i pares. En conseqüència també, conèixer quin és el rol de la mestra i dels pares a l’hora de transmetre valors als més petits. Per realitzar l’estudi de cas, s’han realitzat entrevistes a les professionals del centre i observacions dins dels espais. es
dc.description.abstract We live in a plural society where we have to live with other people. Values help us to live in respect towards others. This research tries to know how they can begin to work in the nursery school Tabalet these attitudes, which will facilitate the relationships between children, adults and parents. Consequently also, know the role of the teacher and parents when transmitting values to the youngest. To carry out the case study, interviews were conducted with the professionals of the center and observations within the spaces. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 42 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Valors (Filosofia) -- Ensenyament es
dc.subject.other Ensenyament -- Metodologia es
dc.title Un estudi de cas a l’escola bressol Tabalet sobre l’aprenentatge dels valors es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques