DSpace/Dipòsit Manakin

Recursos, factors i estratègies per la inclusió de l'alumnat sord

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Martínez Blanco, Maria
dc.date.accessioned 2019-08-02T10:19:59Z
dc.date.available 2019-08-02T10:19:59Z
dc.date.created 2019-05
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5895
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract Aquest treball final de Grau dona visibilitat a l’alumnat sord i d’aquesta manera poder oferir les mateixes oportunitats d’aprenentatge i d’inclusió. Per aquest motiu s’ha realitzat un estudi per conèixer les diferents pràctiques educatives que existeixen. A partir de la part pràctica s’ha pogut conèixer la Comunitat Sorda i observar quina llengua utilitzen els infants per la comunicació, és a dir, si fan servir la llengua de signes o la llengua oral. Altrament, s’ha identificat els diferents tipus d’escola que existeixen per l’alumnat sord i quins recursos i metodologies promouen la inclusió. Finalment, amb aquest treball s’ha pogut determinar quines mancances existeixen en el nostre sistema educatiu. es
dc.description.abstract This final work gives visibility to deaf students and wants to offer the same opportunities for learning and inclusion. For this reason, a study has been carried out to verify the different educational practices that already exist. In the practical part I have been able to study the Deaf Community and observe what language use deaf children use for their daily communication, that is, if they use sign language or oral language. Otherwise, the different types of school specialized in deaf students have been identified and studied, looking for their resources and methodologies in order to promote inclusion. Finally, I have been able to determine what shortcomings exist in our educational system. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 122 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Llenguatge de signes es
dc.subject.other Educació primària es
dc.subject.other Ensenyament -- Metodologia es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.title Recursos, factors i estratègies per la inclusió de l'alumnat sord es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques