Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Casellas Pujol, Joan |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-02T10:15:18Z |
|
dc.date.available |
2019-08-02T10:15:18Z |
|
dc.date.created |
2019-05-17 |
|
dc.date.issued |
2019-05-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5894 |
|
dc.description |
Curs 2018-2019 |
es |
dc.description.abstract |
Aquest estudi busca descobrir una doble visió de la transició de la primària a la
secundària, tractada des d’un punt de vista emocional. Per una banda, s’analitzen
cinc casos concrets d’alumnes que estan cursant sisè de primària, als quals se’ls
demana quines emocions els desperta la transició a la secundària. I per altra
banda, cinc casos d’exalumnes de la mateixa escola, que ara cursen tercer d’ESO,
als quals se’ls demana, des d’un punt de vista emocional, com han viscut la seva
transició a la secundària. La peculiaritat d’aquest estudi és que tots els alumnes
que en formen part han començat les seves relacions educatives a la mateixa
escola, destacada per un projecte singular. Per tant, l’estudi busca conèixer
l’adaptació dels estudiants participants a l’educació més rutinària i sistemàtica
que es pot dur a terme a qualsevol institut de Catalunya. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
93 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Educació primària |
es |
dc.subject.other |
Emocions |
es |
dc.subject.other |
Educació secundària |
es |
dc.title |
Dues visions sobre la transició de primària a ESO segons els alumnes i exalumnes del Roure Gros |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Texto completo de este documento
Registro sencillo
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons