DSpace/Dipòsit Manakin

Dues visions sobre la transició de primària a ESO segons els alumnes i exalumnes del Roure Gros

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Casellas Pujol, Joan
dc.date.accessioned 2019-08-02T10:15:18Z
dc.date.available 2019-08-02T10:15:18Z
dc.date.created 2019-05-17
dc.date.issued 2019-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5894
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract Aquest estudi busca descobrir una doble visió de la transició de la primària a la secundària, tractada des d’un punt de vista emocional. Per una banda, s’analitzen cinc casos concrets d’alumnes que estan cursant sisè de primària, als quals se’ls demana quines emocions els desperta la transició a la secundària. I per altra banda, cinc casos d’exalumnes de la mateixa escola, que ara cursen tercer d’ESO, als quals se’ls demana, des d’un punt de vista emocional, com han viscut la seva transició a la secundària. La peculiaritat d’aquest estudi és que tots els alumnes que en formen part han començat les seves relacions educatives a la mateixa escola, destacada per un projecte singular. Per tant, l’estudi busca conèixer l’adaptació dels estudiants participants a l’educació més rutinària i sistemàtica que es pot dur a terme a qualsevol institut de Catalunya. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 93 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Educació primària es
dc.subject.other Emocions es
dc.subject.other Educació secundària es
dc.title Dues visions sobre la transició de primària a ESO segons els alumnes i exalumnes del Roure Gros es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques