DSpace Repository

Anàlisi de converses a l’aula de Ciències a Cicle Inicial

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Carrión Pérez, Gerard
dc.date.accessioned 2019-08-02T09:11:43Z
dc.date.available 2019-08-02T09:11:43Z
dc.date.created 2019-05
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5891
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract Aquest treball d’investigació pretén trobar resultats a la pregunta “Què és el què es produeix quan realitzem converses a l’aula de ciències?”. Per fer-ho, s’han realitzat observacions i anàlisis de dues sessions realitzades a una l’aula de ciències pel mateix autor a un grup classe de Cicle Inicial. La recerca ha constatat que els infants són capaços de construir entre ells explicacions amb una sèrie d’elements com les entitats i les activitats (accions), sempre que el mestre els guiï a través de preguntes que els porti a raonar. Així doncs, cal plantejar-nos què es fa l’aula de ciències i com es treballa per tal de que els alumnes puguin construir explicacions científiques i debatre les dels altres doncs, només així es podran aproximar als processos que es realitzen a la ciència autèntica. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 102 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Ciència -- Ensenyament primari es
dc.subject.other Educació primària es
dc.subject.other Ensenyament -- Metodologia es
dc.title Anàlisi de converses a l’aula de Ciències a Cicle Inicial es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics