DSpace Repository

How teachers’ beliefs, concerns and training affect on the application of drama play and arts in teaching Primary English learners

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Arnau Rubio, Irina
dc.date.accessioned 2019-08-02T07:16:18Z
dc.date.available 2019-08-02T07:16:18Z
dc.date.created 2019-05-17
dc.date.issued 2019-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5885
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract Drama play is considered to strengthen the bond between thought and expression in language and it provides suprasegmental and paralinguistics features. However, teachers still do not use it properly in their English teaching practice. Therefore, this current study is aimed to deeply analyse what English teachers’ perceptions and arts training they have. To do that, semi-structured interviews have been done to different English teachers and contrasted with art experts. Teacher’s training and the Curriculum guidelines are some of the limitations that teachers encounter. Finally, the study closes with conclusions and future lines of research. es
dc.description.abstract Es considera que el joc dramàtic enforteix el vincle entre el pensament i l’expressió en el llenguatge i proporciona elements suprasegmentals i paralingüístics. No obstant això, els mestres encara no l’utilitzen correctament en la seva pràctica d’ensenyament de l’anglès. Per aquest motiu, aquest estudi té com a objectiu analitzar a fons quines són les percepcions dels mestres d’anglès i quina és la formació que tenen. Per fer-ho, s’han realitzat entrevistes a diferents mestres d’anglès i aquestes han sigut contrastades amb professionals del món de les arts. La formació dels mestres i les directrius que han de seguir del currículum són algunes de les limitacions que troben els mestre a l’hora d’aplicar el joc dramàtic. Per acabar, l’estudi es tanca amb unes conclusions i unes propostes per a una futura recerca. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 28 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.subject.other Llenguatge i llengües -- Ensenyament es
dc.subject.other Jocs educatius es
dc.subject.other Emocions es
dc.title How teachers’ beliefs, concerns and training affect on the application of drama play and arts in teaching Primary English learners es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics