DSpace/Dipòsit Manakin

L'estil de la pràctica i el recíproc per descobrir quin d'ambdós és més adequat per millorar la tècnica del tir lliure de Bàsquet a Secundària

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Aznar Usan, Pau
dc.date.accessioned 2019-07-29T08:17:56Z
dc.date.available 2019-07-29T08:17:56Z
dc.date.created 2019-05-17
dc.date.issued 2019-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5874
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract Aquest Treball de Final de Grau pretén identificar quin dels dos estils d’ensenyament (estil de la pràctica i estil recíproc) és més adequat per millorar la tècnica del tir lliure de bàsquet en les classes d’Educació Física. Per comprovar-ho, es va realitzar un disseny preexperimental situat dintre de la metodologia quantitativa com és la tècnica de Pretractament i Postractament amb alumnes de 3r d’ESO de l’IES Castell d’Estela d’Amer. Dels 44 alumnes que formaven part de la mostra, 22 van ser sotmesos a unes sessions basades en l’estil de la pràctica i els altres 22 a sessions d’estil recíproc juntament amb unes avaluacions inicials i finals on es mesuraven els 8 aspectes qualitatius principals per portar a terme una correcta tècnica del tir lliure. Els resultats i les conclusions mostren que ambdós estils d’ensenyament emprats són adequats per millorar la tècnica del tir lliure de bàsquet. es
dc.description.abstract This Final Degree Paper aims to identify which of the two teaching styles (practice style and reciprocal style) is more appropriate to improve the technique of basketball free throw during the Physical Education classes. To confirm this, a pre-experimental design within quantitative methodology, known as the technique of Pre-treatment and Post-treatment, was carried out with 3rd ESO students at the high school Castell d’Estela in Amer. Of the forty-four students that were part of the sample, twenty-two were subjected to practice style sessions and the other twenty-two to reciprocal style sessions with initial and final evaluations. Theses evaluations measured the eight main qualitative aspects to carry out a correct technique of free throw. The results and the conclusions show that both teaching styles (practice style and reciprocal style) are appropriate for improving the technique of basketball free throw. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 79 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Basquetbol -- Tècnica es
dc.subject.other Educació secundària es
dc.subject.other Educació física es
dc.title L'estil de la pràctica i el recíproc per descobrir quin d'ambdós és més adequat per millorar la tècnica del tir lliure de Bàsquet a Secundària es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques