DSpace/Dipòsit Manakin

D’una aula a un espai generador de benestar i aprenentatge. Relat d’un procés de millora

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.author Salvans Casas, Anna
dc.date.accessioned 2019-05-03T12:47:28Z
dc.date.available 2019-05-03T12:47:28Z
dc.date.created 2019
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5800
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract Aquest article té com a objectiu reflectir el procés de millora d’una aula d’infantil com a prova pilot per a veure quin impacte té l’espai envers el comportament, el benestar i els aprenentatges dels infants més petits i, alhora, per adaptar-lo a les noves metodologies de treball que s’estan implementant a l’escola (ambients d’aprenentatge, racons i projectes). L’article s’estructura en les cinc fases de desenvolupament d’un pla de millora dissenyades per Lago, Onrubia i Huguet et al. (2012) i parteix de la necessitat del centre de la millora dels espais per a convertir-los en ambients d’aprenentatge. L’article descriu el procés viscut per un equip de mestres que a partir de la lectura i l’anàlisi de la recerca i la documentació dels experts en la matèria, es replanteja no només els espais escolars, sinó també la mirada vers els infants i les seves necessitats es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 20 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Educació infantil es
dc.subject.other Professors -- Avaluació es
dc.title D’una aula a un espai generador de benestar i aprenentatge. Relat d’un procés de millora es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques