Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària |
|
dc.contributor.author |
Salvans Casas, Anna |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-03T12:47:28Z |
|
dc.date.available |
2019-05-03T12:47:28Z |
|
dc.date.created |
2019 |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5800 |
|
dc.description |
Curs 2018-2019 |
es |
dc.description.abstract |
Aquest article té com a objectiu reflectir el procés de millora d’una aula d’infantil com a prova
pilot per a veure quin impacte té l’espai envers el comportament, el benestar i els
aprenentatges dels infants més petits i, alhora, per adaptar-lo a les noves metodologies de
treball que s’estan implementant a l’escola (ambients d’aprenentatge, racons i projectes).
L’article s’estructura en les cinc fases de desenvolupament d’un pla de millora dissenyades
per Lago, Onrubia i Huguet et al. (2012) i parteix de la necessitat del centre de la millora
dels espais per a convertir-los en ambients d’aprenentatge.
L’article descriu el procés viscut per un equip de mestres que a partir de la lectura i l’anàlisi
de la recerca i la documentació dels experts en la matèria, es replanteja no només els
espais escolars, sinó també la mirada vers els infants i les seves necessitats |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
20 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Educació infantil |
es |
dc.subject.other |
Professors -- Avaluació |
es |
dc.title |
D’una aula a un espai generador de benestar i aprenentatge. Relat d’un procés de millora |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple