DSpace/Dipòsit Manakin

Educació i pedagogia: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
dc.contributor Universitat Autònoma de Barcelona
dc.contributor.author Rifà Valls, Montserrat
dc.date.accessioned 2019-04-25T18:40:35Z
dc.date.available 2019-04-25T18:40:35Z
dc.date.created 2018
dc.date.issued 2018
dc.identifier.isbn 9788409058877
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5784
dc.description.abstract Montserrat Rifà Valls, professora de la Universitat Autònoma de Barcelona, recull en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de l’educació i de la pedagogia. A través de la docència oferim a l’alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l’esperit crític. Com es posa de manifest en aquesta guia, sense una reflexió sobre els biaixos de gènere que poden estar presents en l’exercici de la nostra docència, el professorat pot contribuir a reforçar i perpetuar la desigualtat de gènere. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 52 p. es
dc.language.iso cat es
dc.publisher Xarxa Vives d'Universitats es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/es/ es
dc.subject.other Igualtat entre els sexes es
dc.subject.other Universitats -- Personal es
dc.subject.other Educació es
dc.subject.other Pedagogia es
dc.title Educació i pedagogia: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere es
dc.type info:eu-repo/semantics/report es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques