DSpace Repository

Història de l'art: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
dc.contributor Universitat de Girona
dc.contributor.author Faxedas Brujats, M. Lluïsa
dc.date.accessioned 2019-04-24T17:54:54Z
dc.date.available 2019-04-24T17:54:54Z
dc.date.created 2018
dc.date.issued 2018
dc.identifier.isbn 9788409058921
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5779
dc.description.abstract M. Lluïsa Faxedas, professora de la Universitat de Girona, recull en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de les ciències humanes, en especial l’Art. A través de la docència oferim a l’alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l’esperit crític. Com es posa de manifest en aquesta guia, sense una reflexió sobre els biaixos de gènere que poden estar presents en l’exercici de la nostra docència, el professorat pot contribuir a reforçar i perpetuar la desigualtat de gènere. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 42 p. es
dc.language.iso cat es
dc.publisher Xarxa Vives d'Universitats es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/es/ es
dc.subject.other Igualtat entre els sexes es
dc.subject.other Universitats -- Personal es
dc.subject.other Art -- Història es
dc.title Història de l'art: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere es
dc.type info:eu-repo/semantics/report es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics