DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi de com aprèn estratègies de càlcul mental l'alumne de 2n d'Educació Primària, fora del context escolar

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.author Roche i Ceron, M. Carme
dc.date.accessioned 2019-02-20T18:45:05Z
dc.date.available 2019-02-20T18:45:05Z
dc.date.created 2018-09
dc.date.issued 2018-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5703
dc.description Curs 2017-2018 es
dc.description.abstract El treball de recerca que es presenta a continuació, té com a finalitat identificar i conèixer com aprèn estratègies de càlcul mental, l’alumne de 2n d’Educació Primària que segueix la seva escolarització des d’atenció domiciliària per motius de salut i només se li ha ensenyat a calcular amb l’algoritme tradicional a partir d’unes normes i pautes donades. Al mateix temps, quina és la seva actitud i com influeixen les intervencions de la mestra en el desenvolupament del seu aprenentatge. La metodologia utilitzada és bàsicament qualitativa, les dades s’han obtingut a partir d’una entrevista i un qüestionari inicial i de les gravacions amb vídeo de cada sessió, on l’alumne resolt els càlculs plantejats de manera oral i alhora amb material manipulable. A partir dels resultats aconseguits s’ha concretat que l’alumne ha utilitzat totes les estratègies de càlcul mental que se li han donat a conèixer, alhora ho fa amb interès i motivació, per finalment constatar que el nen és capaç de resoldre correctament sumes emportant sense viure-ho com un problema. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 77 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ es
dc.subject.other Matemàtica -- Ensenyament es
dc.subject.other Estratègies d'aprenentatge es
dc.subject.other Motivació en l'educació es
dc.title Anàlisi de com aprèn estratègies de càlcul mental l'alumne de 2n d'Educació Primària, fora del context escolar es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Director/a: Isabel Sellas i Ayats
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques