DSpace Repository

Pot ser la música una eina que ajudi a fomentar la cohesió de grup a una aula de P5?

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Riudavets García, Cristina
dc.date.accessioned 2019-02-12T18:58:27Z
dc.date.available 2019-02-12T18:58:27Z
dc.date.created 2018-05-14
dc.date.issued 2018-05-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5687
dc.description Curs 2017-2018 es
dc.description.abstract El present Treball de Final de Grau és una recerca qualitativa situada en el paradigma interpretatiu, el qual pretén investigar, a partir de la teoria i la pràctica, si la música pot ser una bona eina per fomentar la socialització entre els infants d'una aula de P5. La part pràctica s'ha portat a terme mitjançant un estudi de cas a l'escola Guillem de Mont-rodon, on s'ha realitzat tres entrevistes i quatre observacions. Tot i que també es va anar a l'escola Monjoia a fer una entrevista i una observació a la mestra de música del centre, per tal d'obtenir més informació d'una especialista en el tema. es
dc.description.abstract This Final Assessment is a research which pretends to investigate, throughout theory and practical experience, the use of music to encourage socialization between 5 years old children. Three interviews and four observations took place at Guillem de Mont-rodon to elaborate this project. It also includes an interview and observation with the music teacher from the school La Monjoia in order to achieve a more specific point of view. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 80 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Socialització es
dc.subject.other Música es
dc.title Pot ser la música una eina que ajudi a fomentar la cohesió de grup a una aula de P5? es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics