DSpace/Dipòsit Manakin

Efectes de l’avaluació formativa i l’avaluació tradicional en l’educació física: Un estudi a l’Escola Sant Vicenç amb nenes i nens de 5è de primària

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Santesmases Benavent, Guillem
dc.date.accessioned 2019-02-12T18:11:12Z
dc.date.available 2019-02-12T18:11:12Z
dc.date.created 2018
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5684
dc.description Curs 2017-2018 es
dc.description.abstract Un bon model d’avaluació de l’educació física permet a l’alumnat aprendre durant el procés d’ensenyament – aprenentatge, permet al docent conèixer el procés de l’alumnat, millorar els aspectes propis del procés d’ensenyament – aprenentatge, etc. El que es pregunten molts dels futurs i actuals docents és: Quin és aquest model d’avaluació? Com ha de ser? Quina és la implicació de l’alumnat?, etc. El Treball Final de Grau que trobareu a continuació té com a objectiu respondre totes aquestes preguntes. Vol reconèixer aquelles característiques que tenen els bons models d’avaluació. Així doncs, el treball s’enfoca a analitzar el model d’avaluació formativa i tradicional dins l’àrea d’educació física de 5è de primària de l’Escola Sant Vicenç de Sant Vicenç de Castellet. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 97 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Educació física -- Avaluació es
dc.title Efectes de l’avaluació formativa i l’avaluació tradicional en l’educació física: Un estudi a l’Escola Sant Vicenç amb nenes i nens de 5è de primària es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques