Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Santesmases Benavent, Guillem |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-12T18:11:12Z |
|
dc.date.available |
2019-02-12T18:11:12Z |
|
dc.date.created |
2018 |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5684 |
|
dc.description |
Curs 2017-2018 |
es |
dc.description.abstract |
Un bon model d’avaluació de l’educació física permet a l’alumnat aprendre durant el procés d’ensenyament – aprenentatge, permet al docent conèixer el procés de l’alumnat, millorar els aspectes propis del procés d’ensenyament – aprenentatge, etc. El que es pregunten molts dels futurs i actuals docents és: Quin és aquest model d’avaluació? Com ha de ser? Quina és la implicació de l’alumnat?, etc.
El Treball Final de Grau que trobareu a continuació té com a objectiu respondre totes aquestes preguntes. Vol reconèixer aquelles característiques que tenen els bons models d’avaluació. Així doncs, el treball s’enfoca a analitzar el model d’avaluació formativa i tradicional dins l’àrea d’educació física de 5è de primària de l’Escola Sant Vicenç de Sant Vicenç de Castellet. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
97 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Educació física -- Avaluació |
es |
dc.title |
Efectes de l’avaluació formativa i l’avaluació tradicional en l’educació física: Un estudi a l’Escola Sant Vicenç amb nenes i nens de 5è de primària |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple