Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques |
|
dc.contributor.author |
Novo Arnó, Albert |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-08T11:53:22Z |
|
dc.date.available |
2019-02-08T11:53:22Z |
|
dc.date.created |
2018-09 |
|
dc.date.issued |
2018-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5680 |
|
dc.description |
Curs 2017-2018 |
es |
dc.description.abstract |
Aquesta recerca pretén, prioritàriament, elaborar un qüestionari que permeti identificar com és
la metodologia que empren diversos docents a l’hora de treballar les matemàtiques i,
posteriorment, considerar si aquesta pertany a una metodologia “funcional” o bé a una
“tradicional” tenint en compte aportacions teòriques de diversos autors. Per fer-ho, es proposa
delimitar quins aspectes metodològics són necessaris per identificar una metodologia
d’ensenyament/aprenentatge. En aquest estudi s’ha passat el qüestionari a deu mestres de sisè
de primària de diversos centres per tal que les seves respostes permetin descriure detalladament
com és la metodologia d’aprenentatge que empren. Posteriorment s’interpreta si és funcional o
tradicional. Per últim, es vol observar si la metodologia d’aula té relacions significatives amb
uns bons resultats a les proves de Competències Bàsiques de matemàtiques (2018). |
es |
dc.description.abstract |
This research has de main aim to develop a questionnaire which identify how is the teacher’s
learning methodology when they are teaching maths. Afterwards, we try to consider if the
learning methodology is “functional” or “traditional” based on the different author’s theorical
contributions. In order to achieve it, we define what methodological aspects are necessary to
identify a learning-teaching methodology. In this research we sent the questionnaire to ten
teachers from six different schools and, with their answers, we can describe extensively the
learning methodology that they use. Later, we interpret if the methodology is functional or
traditional. Finally, we observe if the classroom’s methodology has significative connexions
with good marks in Basic Competences test (2018). |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
111 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ |
es |
dc.subject.other |
Matemàtica -- Ensenyament |
es |
dc.subject.other |
Competències bàsiques -- Educació primària |
es |
dc.title |
Elaboració d’un instrument que permet diferenciar la metodologia d’ensenyament de les matemàtiques entre tradicional i funcional |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
es |
dc.description.version |
Director/a: Montserrat Prat |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Texto completo de este documento
Registro sencillo
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons