DSpace/Dipòsit Manakin

La Torre del Puig: projecte d'un Hostal de Turisme Rural

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Capdevila Pelejero, Mariona Rosa
dc.date.accessioned 2019-01-16T15:00:32Z
dc.date.available 2019-01-16T15:00:32Z
dc.date.created 2018
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5653
dc.description Curs 2017-2018 es
dc.description.abstract Pere Vilamala i Soler està restaurant un edifici de l’any 977 per convertir-lo en un hostal de turisme rural. Aquesta és la raó principal d'aquest treball. El projecte de llançar aquest negoci al mercat. Aquest treball es centrarà en el llançament de la torre des de l’àmbit de la publicitat i les relacions públiques. S’establiran unes metes i estratègies per donar a conèixer el Puig, potenciar el seu valor afegit i aconseguir que el públic visiti la torre i que participi en els esdeveniments que s’hi faran. La Torre del Puig s’ambientarà seguint l’època coetània a la seva construcció, és a dir, l’època medieval. Tant la reconstrucció de l’edifici, com el mobiliari i la decoració seran coherents amb la temàtica original. Amb aquesta filosofia sobre l’aspecte físic de la torre i juntament amb les experiències medievals que s’oferiran als clients, seran un gran diferenciador pel que fa als negocis de turisme rural de la comarca d’Osona. Ja que cap dels existents s’acosta a aquesta filosofia de treballar. Els objectius marcats en aquest treball se centren a preparar la torre per a poder oferir les millors experiències i estades als clients, en posicionar el negoci tant a internet com físicament per a poder arribar al target adequat i anunciar l’esdeveniment d’inauguració de la torre del qual s’espera un gran impacte i ressò. I per últim, realitzar celebracions de dies especials, sopars temàtics i d’altres activitats per a convidar al públic a visitar la torre. L’objectiu principal és crear un valor afegit que marqui la diferència davant els competidors del sector i el més important és que aquest treball tingui una projecció de futur i es pugui tirar endavant amb el projecte real d’en Pere Vilamala. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 209 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ es
dc.subject.other Turisme rural es
dc.subject.other Creativitat en els negocis es
dc.subject.other Osona es
dc.title La Torre del Puig: projecte d'un Hostal de Turisme Rural es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques