DSpace/Dipòsit Manakin

El Cub de Llum : proposta vinculada a les arts plàstiques

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Maier Mas, Kàtia
dc.date.accessioned 2018-12-20T17:13:40Z
dc.date.available 2018-12-20T17:13:40Z
dc.date.created 2018-05
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5623
dc.description Curs 2017-2018 es
dc.description.abstract Actualment la llum és una metodologia cada vegada més utilitzada en els centres d’educació infantil, la seva versatilitat i el seu encant únic i màgic deixa encisats a tots els infants. Aquest treball de final de grau pretén desenvolupar un material que permeti explorar les possibilitats de la llum com a recurs pedagògic en una aula d’educació infantil (3-6). D’aquesta manera, tenir la possibilitat de dur a terme propostes d’arts plàstiques vinculades a la llum dins d’un espai. El CUB sent un espai tancat, adaptat a les necessitats dels infant, ofereix les condicions idònies per treballar amb el tema principal del treball que és la llum. La proposta pràctica portada a terme a l’escola d’educació infantil de Les Pinediques ha estat essencial per demostrar la utilitat i efectivitat del material que s’havia creat. La seva metodologia ha estat ideal per comprovar la utilitat del CUB En aquest treball trobarem primerament el marc teòric del treball; en segon lloc la metodologia utilitzada per fer la investigació i l’anàlisi en tercer lloc tota la pràctica del projecte; i, per acabar les conclusions que enllacen el marc teòric i el marc pràctic on es finalitzarà amb les reflexions finals. es
dc.description.abstract Nowadays light is a methodology that is increasingly used in childhood education centres, its versatility and its unique and magical enchantment makes all children enchanted. This end-of-grade project aims to develop a material that allows exploring the possibilities of light as a pedagogical resource in a kindergarten classroom (3-6). So as to have the possibility to carry out proposals of plastic arts linked to light within a space. The CUBE is a closed space, adapted to the needs of children it offers the ideal conditions to work with the main theme of the work which is the light. The practical proposal carried out at the Les Pinediques preschool was essential to demonstrate the usefulness and effectiveness of the material that had been created. Its methodology has been ideal to check the utility of the CUBE. In this work we will find, firstly the theoretical framework of the work; Secondly, the methodology used to do the research and analysis. In third place all the practice of the project; And, to sum up the conclusions that link the theoretical framework and the practical framework, this part will come to an end the final reflections. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 111 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Llum es
dc.subject.other Educació infantil es
dc.subject.other Creativitat -- Educació infantil es
dc.title El Cub de Llum : proposta vinculada a les arts plàstiques es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques