DSpace/Dipòsit Manakin

Educar amb cavalls. L’equinoteràpia, una teràpia complementaria del treball socioeducatiu en persones amb trastorn de conducta

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Illa Giralt, Laia
dc.date.accessioned 2018-12-20T16:03:54Z
dc.date.available 2018-12-20T16:03:54Z
dc.date.created 2018-05
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5620
dc.description Curs 2017-2018 es
dc.description.abstract L’estudi que es presenta a continuació té com a tema principal l’equinoteràpia aplicada a un col·lectiu determinat. Per aquest motiu, la principal finalitat d’aquesta recerca és identificar si l’equinoteràpia es pot considerar com una teràpia complementaria al treball socioeducatiu en persones amb trastorn de conducta. Per tal d’assolir aquest propòsit, caldrà comprendre el concepte de l’equinoteràpia i del trastorn de conducta, fer una mirada als beneficis que aporta aquest àmbit i conèixer els principis i la finalitat del treball socioeducatiu en la persona que té el trastorn de conducta. Per fer-ho possible, el treball s’ha desenvolupat a partir d’una fonamentació teòrica i una investigació pràctica que dóna sentit a la recerca. El projecte d’investigació que, entre altres tasques, ha suposat l’aplicació d’un conjunt d’instruments de recollida de dades, com ara l’estudi de cas i les entrevistes, s’ha centrat en l’obtenció de les principals categories implicades en l’estudi. es
dc.description.abstract The main topic of the research displayed below is the equine therapy applied to a specific collective. The foremost purpose of this study is to understand whether the equine therapy can be considered as a complementary therapy to the socio-educational work for people that deal with behaviour disorders. In order to achieve this goal, we will need to understand in depth the notion of the equine therapy as well as the behavior disorders, have a look at the benefits of this therapy and learn the milestones and purpose of the socio-educational work on patients. So as to make this happen, this project has been developed from the combination of the theory basic sand a practical research. Some data gathering and analysis such as interviews and case studies have been needed in order to perform the practical investigation and thus, obtain and highlight the main categories that are involved in the study. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 113 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Cavalls -- Ús terapèutic es
dc.subject.other Equitació -- Ús terapèutic es
dc.title Educar amb cavalls. L’equinoteràpia, una teràpia complementaria del treball socioeducatiu en persones amb trastorn de conducta es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques