DSpace Repository

La Biblioteca d'aula a l'educació infantil : anàlisi, disseny i aplicació d'una proposta de millora

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Franch Sunyer, Laura
dc.date.accessioned 2018-12-20T15:49:41Z
dc.date.available 2018-12-20T15:49:41Z
dc.date.created 2018
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5619
dc.description Curs 2017-2018 es
dc.description.abstract Les biblioteques d'aules ben dissenyades, organitzades i dinamitzades ja des de l'Educació Infantil, poden esdevenir un recurs per oferir experiències favorables als infants, fins i tot abans d'haver adquirit el mecanisme de la lectura, i obrir la gana de llegir. Però els professionals, i futurs professionals, de l'educació sovint ens preguntem: Com ha de ser una bona biblioteca d’aula? Com s’ha d’organitzar l’espai? Quins llibres n’han de formar part? Quins altres materials la poden acompanyar? Com hem d’utilitzar-la? Com podem millorar una biblioteca d’aula que ja és real? El present Treball Final de Grau pretén identificar aquelles característiques que defineixen una bona biblioteca escolar en una fonamentació teòrica inicial. A partir d'aquí, el projecte se centra a analitzar la biblioteca de l'aula de P3 de l'Escola Vedruna de Sallent i idear, dissenyar i elaborar una sèrie de propostes de millora. Aquestes han estat consensuades i treballades amb les mestres de l'escola i també consultades i debatudes amb altres professionals de l'àmbit, per tal d'aplicar-les durant aquest curs escolar 2017-18. es
dc.description.abstract The libraries of classrooms well designed, organized and dynamized, starting from infant education, can allow a resource to offer favorable experiences to the children, even before having to acquire the mechanism of reading, and having a want to read. But professionals and future professionals of education often ask ourselves: What does a classroom library have to be like? How does the space need to be organized? Which books need to be included? What other materials could go along with it? How do we need to use it? How can we better a classroom library that is already existing? The current final project intends to identify the characteristics that define a good educational library in a fundamental initial tactic. From here on out, the project centers on analyzing the library of the P3 classroom at the “Escola Vedruna de Sallent” and idealize, design and elaborate a series of propositions to better it. These have been thought of and worked on with the teachers of the school as well as consulted and debated with other professionals around us, therefore they will be applied during this 2017-2018 year. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 131 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Biblioteques escolars es
dc.subject.other Biblioteques i escoles es
dc.title La Biblioteca d'aula a l'educació infantil : anàlisi, disseny i aplicació d'una proposta de millora es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics