DSpace/Dipòsit Manakin

The role of pronunciation in Very Young Learners' classes. Teachers' beliefs and concerns.

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Baltanás Serrano, Laura
dc.date.accessioned 2018-12-05T16:02:20Z
dc.date.available 2018-12-05T16:02:20Z
dc.date.created 2018-05
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5586
dc.description Curs 2017-2018
dc.description.abstract Pronunciation teaching has always been a neglected aspect in Foreign Language classrooms. Even though, according to the current literature, it seems to be an essential aspect especially with Young Learners. Moreover, intelligibility has become an important component to achieve effective communication, but difficult to assess. The aim of this study is to examine the beliefs and concerns of Non-native English Teachers towards English pronunciation instruction to Very Young Learners practices. In order to do so, teachers’ perceptions have been analysed and discussed, as well as methodological approaches. es
dc.description.abstract L’ensenyament de la pronunciació ha estat sempre un aspecte descuidat a les aules de Llengua Estrangera. Tot i així, d’acord amb la literatura actual, sembla ser un aspecte essencial especialment amb els alumnes més joves. A més, la intel·ligibilitat s’ha convertit en un component important per aconseguir una comunicació efectiva, però difícil d’avaluar. L’objectiu d’aquest estudi és examinar les creences i inquietuds dels mestres d’anglès no nadius cap a l’ensenyament de la pronunciació durant les pràctiques amb aprenents molt joves. Per tal de dur-ho a terme, s’han analitzat i discutit les percepcions, així com també els enfocaments metodològics. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 79 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ es
dc.subject.other Anglès -- Pronunciació es
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament es
dc.subject.other Llenguatge i llengües -- Ensenyament es
dc.title The role of pronunciation in Very Young Learners' classes. Teachers' beliefs and concerns. es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques